For hvem

For hvem...

Opfinder logo

Har du en idé, har du fundet et uafdækket behov, har du skabertrang, eller nyder du at finde løsninger. Så er du kommet til det rigtige sted! Vi deler viden og resurser til at komme i mål. Din baggrund er ikke vigtig, det vigtigste er, at du bliver en del af fællesskabet.

Vi puljer vores viden og ressourcer...

Det kan være at du mangler en sparringspartner, en partner eller special viden. Vores medlemmer har mange forskellige baggrunde og erfaringer, der sikre at du kan få viden til det næste skridt, så det næste, og det næste…  Vejen fra idé til opfindelse er lang og, uanset idéens karakter, er der brug for en lang række kompetencer og kvalifikationer for at nå helt i mål. Der er mange områder at tage fat i: Markedsanalyse, behovsanalyse, produktionsomkostninger, materialeanvendelse, programmering, jura og meget mere. Opfinderforeningen arbejder med at skabe netværk, så du kan komme i mål. Opfinderforeningen skaber et netværk af opfindere, der hjælper hinanden videre. I netværket kan du finde den viden og de resurser der skal til for at nå i mål med din opfindelse.

Opfinderforeningen.dk

Øst- og Vestdanmark